Hvad er den sodavand jeg hader mest?
Cola og Pepsi!
Hvad er mit yndlings spil?
Det er Animal Crossing!!!
Hvad er min fødselsdag??
1 november 2012!
Hvor mange mindre personer end mig er der i mit liv?
(Jeg bor med dem)
3!!
Hvad er min yndlings fandom??
Det er Arcane!!
Hvad er mit yndlings tv-show?
(Serie)
Det er Arcane!!
🦆er jeg Kristen?
Ja!!!
Hvad er der Agnes Marie' s yndlingsdyr??
🦆
How old is my dad?
42! (39.. lol)
Hvem fra hazbin kan jeg minst lide???
Charlie Morningstar 😡
Hvad er min yndlingsfilm??
Hamilton lol
Har jeg en yndlings fugl?
Ja!
Hvad er min yndlings ret??
Pasta med kødsovs og tomatsuppe!!
Hvem er min far??
Jens Løbner føhns Thaysen!!
Hvem fra Arcane kan jeg minst lide??
Nobody!
Hvorfor skal vi over til min far?
🦆idk
Hvad er min yndlingsfugl?
(Ikke en 🦆)
EN konge pingvin!!
Hvorfor elsker jeg fisk?
Fordi jeg kan!
Hvem er min mor??
Heidi Føhns Thaysen!
Hvem kan jeg minst lide fra helluvaboss??
Blitzø..
Hvorfor elsker jeg stranden?
Jeg elsker koldt vand!
Hvorfor er jeg kristen?
Jeg elsker at gå i kirke og gud!
Hvorfor er en mahi-mahi min yndlings fisk?
Jeg synes det er flot og den smager godt!! Og den er sej!!
Hvem i min familie er død?
Min mormor, morfar og begge af mine oldefar og oldemor.
Hvorfor kan jeg ikke lide Charlie Morningstar?
Jeg hader hvor glad hun er og hendes stemme!!😡😡