1
2
3
4
5
100

1, 3, 6, 10, 15, ? дараагийн тоо аль вэ?

21

100

8 ширхэг бөмбөгнөөс 1 нь жин бага. Жинлүүр ашиглан хамгийн багадаа хэдэн удаа жинлээд олох вэ?

2 удаа

100

2 эцэг, 2 хүү загасанд явж 3 загас барьжээ. Хүн бүр нэг загас авсан. Яаж боломжтой вэ?

Өвөө, аав, хүү гэсэн 3 хүн

100

Нэг хүн 3 ширхэг хайрцагтай. Нэг нь алим, нэг нь лийр, нэг нь холимог гэж буруу бичигдсэн. Та зөвхөн нэг хайрцгаас 1 жимс авч бүх шошгыг зөв болгох боломжтой. Аль хайрцгаас авах вэ?

“Холимог” гэж бичсэн хайрцгаас

100

5 машин 5 цагт 5 эд анги үйлдвэрлэнэ. 100 машин 100 эд анги хэдэн цагт үйлдвэрлэх вэ?

5 цаг

200

Төвлөрсөн бус удирдлагад бүх шийдвэрийг дээд удирдлага гаргадаг.

Худал

200

Орлогын төв нь зардлыг хянадаг.

Худал

200

Ашгийн төв нь орлого болон зардлыг хоёуланг нь хянадаг.

Үнэн

200

ROI нь зөвхөн борлуулалтаар хэмжигддэг.

Худал

200

Төвлөрсөн бус удирдлага нь менеджерийн ур чадварыг хөгжүүлдэг.

Үнэн

300

ROI = ____ / Дундаж үйл ажиллагааны хөрөнгө

Цэвэр үйл ажиллагааны ашиг

300

Төвлөрсөн бус удирдлагад эрх мэдэл ____ хуваарилагдана.  

Шатлан

300

Орлого, зардлыг хоёуланг хянадаг төвийг ____ төв гэнэ.

Ашгийн

300

Үлдэгдэл орлого = ҮАА – ____ × хувь

Хөрөнгө

300

Тухайн хэсэгчлэл (салбар) зогсоход түүнийг дагаж үгүй болох зардлыг шууд ____ тогтмол зардал гэнэ.

Шингэх

400

ROI-ийг нэмэгдүүлэх 3 арга нэрлэ.

Борлуулалт нэмэх, зардал бууруулах, хөрөнгийг үр ашигтай ашиглах

400

Ашгийн төвийн гол үүрэг юу вэ?

Орлого ба зардлыг хянаж ашиг бий болгох

400

Төвлөрсөн бус удирдлага яагаад шийдвэр гаргалтыг хурдлуулдаг вэ?

Шийдвэрийг доод түвшинд, мэдээлэлд ойр хүмүүс гаргадаг

400

Шингэх тогтмол зардал гэж юу вэ?

Тухайн хэсэг зогсвол хамт алга болдог зардал

400

Төвлөрсөн бус удирдлагын нэг эрсдэлийг тайлбарла.

Нэгжүүдийн шийдвэр байгууллагын зорилготой зөрчилдөж болно

500

Цэвэр үйл ажиллагааны ашиг = 60,000; Дундаж хөрөнгө = 300,000 бол ROI хэд вэ?

20%

500

Борлуулалт = 800,000 ;Ашиг = 64,000 бол Margin хэд вэ?

8%

500

ҮАА = 100,000; Хөрөнгө = 500,000; Шаардлагатай өгөөж = 12% бол RI хэд вэ?

40,000 (100,000 – 500,000×0.12)

500

Борлуулалт = 1,000,000; Хувьсах зардал = 600,000; Тогтмол зардал = 200,000 бол Цэвэр ашиг хэд вэ?

200,000

500

Цэвэр ашиг = 90,000; Борлуулалт = 900,000; Хөрөнгө = 300,000 бол ROI-г Margin × Turnover аргаар ол

30%

M
e
n
u