Vad är min favorit svensk mat?
Tikka masala
Vad är det för sorts spel som är nummer 1 hos mig?
Bilspel
Vilken är min favorit frukt?
Det är grön plommon.
Vart vill jag åka till vilket land och varför?
Syrien för jag vill träffa min mormor och farmor.
Vill jag bo i ett stort hus eller ett litet hus?
Ett stort hus.
Vad är min favorit arabisk mat?
Mulokia
Gillar jag läskiga spel?
Ja det gör jag.
Gillar jag avokado?
Nej.
Nämn tre länder har jag varit i.
Syrien, Sudan,Sverige,Turkiet och Tyskland.
Vilken ska jag bo i lägenhet eller hus?
Hus så klart.
Gillar jag lingon med pannkakor?
Nej det gör jag inte!
Är jag rädd för skrämmspel?
Lite grann.
Vill jag smaka drakfrukt?
Ja det vill jag.
Nämn tre världsdelar som jag har varit i.
Europa, Afrika och Asien.
Vill jag bo i en stad eller i skogen och varför?
I skogen för det är natur och skönt.
Vad är det för svensk mat som jag inte gillar?
Fiskkk!!!!!!!
Spelar jag sjutspel?
Ja men inte så ofta.
Har jag ätit rusin innan?
Ja det har jag.
Vilket land vill jag åka till?
Thailland eller Hawaii.
Hur många våningar vill jag ha?
3 våningar.
Vad är det för svensk mat som andra plats i favorit?
Pommes!!!
Vart brukar jag spel i vilken app och på vilken skärm?
Megaspel och datorn.
Har jag ätit kinesika druvor och de goda,söta eller sura?
Det har jag och de sura och goda.
Hur gammal var jag när jag kom till Sverige.
Jag var 6 år.
Hur många rum ska det vara i mitt hus?
5 rum.