Random!!
Me 2!!!:3( lol)
ME!!!:3
The FAMILY!!
Fandoms!!!!
100

Hvad er den sodavand jeg hader mest?

Cola og Pepsi!

100

Hvad er mit yndlings spil?

Det er Animal Crossing!!!

100

Hvad er min fødselsdag??

1 november 2012!

100

Hvor mange mindre personer end mig er der i mit liv?

(Jeg bor med dem)


3!!

100

Hvad er min yndlings fandom??

Det er Arcane!!

200

Hvad er mit yndlings tv-show?

(Serie)

Det er Arcane!!

200

🦆er jeg Kristen?

Ja!!!

200

Hvad er der Agnes Marie' s yndlingsdyr??

 🦆 

200

How old is my dad?

42! (39.. lol)

200

Hvem fra hazbin kan jeg minst lide???

Charlie Morningstar 😡

300

Hvad er min yndlingsfilm??

Hamilton lol

300

Har jeg en yndlings fugl?

Ja!

300

Hvad er min yndlings ret??

Pasta med kødsovs og tomatsuppe!!

300

Hvem er min far??

Jens Løbner føhns Thaysen!!

300

Hvem fra Arcane kan jeg minst lide??

Nobody!

400

Hvorfor skal vi over til min far?

🦆idk 

400

Hvad er min yndlingsfugl?

(Ikke en 🦆)

EN konge pingvin!! 

400

Hvorfor elsker jeg fisk?

Fordi jeg kan!

400

Hvem er min mor??

Heidi Føhns Thaysen!

400

Hvem kan jeg minst lide fra helluvaboss??

Blitzø..

500

Hvorfor elsker jeg stranden?

Jeg elsker koldt vand!

500

Hvorfor er jeg kristen?

Jeg elsker at gå i kirke og gud!

500

Hvorfor er en mahi-mahi min yndlings fisk?

Jeg synes det er flot og den smager godt!! Og den er sej!!

500

Hvem i min familie er død?

Min mormor, morfar og begge af mine oldefar og oldemor.

500

Hvorfor kan jeg ikke lide Charlie Morningstar?

Jeg hader hvor glad hun er og hendes stemme!!😡😡

M
e
n
u